Sommartid!

Den så efterlängtade tiden på året! Så vacker, så ljuvlig, så full av längtan och drömmar! Ledighet och vila! Eller tiden då man ska hinna göra det lilla extra, som man inte hinner på det övriga året. Jag hoppas att Din sommar blir skön och bra på alla sätt!

Pingstförsamlingen i Sollebrunn vill gärna bjuda in Dig till de träffar som vi har i eller utanför kyrkan, eller i hemmen. Vi är en öppen gemenskap, där vi välkomnar Dig som är allmänt nyfiken på en frikyrka. Nyfiken på den kristna tron. Vi välkomnar Dig som kanske är nyinflyttad och söker en gemenskap.
Kort sagt: Alla är välkomna!

På sommaren träffas vi på tisdagarna i hemmen. Titta på programbladet så ser Du var vi är. Har Du frågor om ”Hemma Hos…” ring Helen (0730-225287) så får Du mer information. Denna sommaren läser vi i Korinterbrevet och samtalar om det och vad ordet kan ge oss i denna tid. Det är trevligt att mötas i hemmen och Du är varmt välkommen!

Vi möts till Bön och Lovsång på torsdagar. Kom gärna och bed med oss!

Se vidare sommarens samlingar i programbladet!
Hoppas att vi får möta Dig! Välsignelse över Dig!