Välkommen 2021!

När någon blir en kristen, blir han en fullständigt ny människa invärtes. Han är inte densamme längre. Ett nytt liv har börjat! Allt detta kommer från Gud, som har fört oss tillbaka till gemenskapen med honom, genom det som Kristus Jesus har gjort”. 2 Kor. 5:17-18 (Levande Bibeln Parafras)

Välkommen att var med oss under året som kommer. Pandemin skapar andra situationer, än vi någonsin har varit med om tidigare. Men vi vill fortsätta att sprida evangelium, det glada budskapet, till dig och alla andra. Även om inte alla kan träffas samtidigt i kyrkan. Under januari möts vi till bön och lovsång, på tisdagar och onsdagar. Max 8 personer får deltaga, men det går också att vara med via ZOOM. Läs vidare under ”program”, där hittar du rätt mobilnummer att anmäla dig till. Torsdagarna möts vi för samtal. Samlingen kallas Bibelsamtal kl.17.00.

söndagar sänder vi gudstjänsten LIVE på FaceBook kl.10.30  https://www.facebook.com/pages/category/Religious-Organization/Pingstkyrkan-Filadelfia-Sollebrunn-1328511250541680/).
Följ med oss, för informationen kan snabbt ändras.

Det finns alltid tid för samtal, om du önskar det.
Ta kontakt med vår pastor Göran 0708-408848.

Vi önskar dig Guds välsignelser!